Opening ijsbaan

Indien de ijsbaan geopend is, wordt dit op de homepagina van deze website en op Facebook vermeld.

U kunt ook de ijsclub bellen: 06 – 2515 3899.
Het kan zijn dat we even geen tijd hebben om de telefoon te beantwoorden. Spreek dan uw bericht in en we nemen zo spoedig mogelijk contact met u op, of u bekijkt de website. U kunt ons ook mailen: ijsclubdenhelder@gmail.com.

Openingstijden

Dit is afhankelijk van de conditie van het ijs. Normaal gesproken is dit vanaf 10.30 uur tot 21.00 uur.

Op verzoek van groepen zoals scholen, militairen en dergelijke is ook inschrijving mogelijk op andere tijden.

Clubhuis

In het clubgebouw is de bestuurskamer en de “Koek en Zopie” gevestigd. Schaatsen professioneel laten slijpen is ook weer mogelijk.
Tevens is er een werkplaats en een ruimte om de materialen en apparatuur te stallen.

Locatie

De baan is gelegen op het Nieuwland 1 en bevindt zich achter het zwembad “Aquacentrum Den Helder”.